6 kwi 2010

USG połówkowe.................


22 tydzień
moja waga - 62 kg ( + 6 kg )
waga dzieci - po ok 0,450 kg

W zeszłym tygodniu dowiedzieliśmy się kto mieszka w moim dość już pokaźnym brzuszku :)  



otóż mamy dwóch chłopców i królewnę :)  nie powiem że bardzo mnie taki układ cieszy , chociaż najbardziej cieszy mnie usg połówkowe , wszystkie parametry są w normie, maluszki rosną równo i są prześliczne .
Niestety dla mnie rozpoczął się ten etap ciąży w którym pojawiają się drobne nieprawidłowości. Ostatnia morfologia wykazała lekką  niedokrwistość ,  zwiększono mi dawkę żelaza do 1 tabletki dziennie. Szyjka też zaczyna odczuwać większy  ciężar niż w pojedynczej ciąży i wystąpiło lekkie skrócenie. Zalecenie lekarza to mega oszczędność. Przyznam że bardzo trudno mi usiedzieć w miejscu , czuję się dobrze , wokół widzę tysiące rzeczy do zrobienia ale wewnętrzny głos NIE WOLNO nie odpuszcza mnie na krok. I tak walczę ze sobą na każdym kroku jednak bardzo szybko dostaję nagrodę za rozterki w postaci kopniaczków od moich kruszynek. Zaczynamy ze sobą rozmawiać , na każdy kopniaczek odpowiadam pukaniem w brzuch i one mi odpowiadają kolejnym kopniakiem , a kiedy jeden z paczki wypycha się w brzuchu delikatnie go głaszczę i zaraz się rozluźnia - taka prosta komunikacja :)
Wciąż nie mogę się nadziwić że noszę pod sercem ( patrząc na szybko rosnący brzuch to niedługo będzie tak dosłownie ) trzy życia, nasze dzieciątka i choć jestem ogromnie ciekawa jak wyglądają to powtarzam im codziennie że jeszcze nie czas na spotkanie .Tymczasem  zadowalam się intensywnym wpatrywaniem w brzuch jakby w nadziei że mój wzrok zamieni się w rentgen.   

3 komentarze:

Kamila pisze...

Mamusiu gratuluję królewny i dwóch królewiczów, proszę poglaskać brzusio odemnie

Anonimowy pisze...

super :)) trzymam kciuki :)

twardzielka pisze...

Ja też bardzo się cieszę, że dzieciątka zdrowo rosną, a Ty jesteś pełna optymizmu! Ściskam mocno!