12 kwi 2010

Wicie gniazda ................


Rozpoczęliśmy przygotowania do aranżacji pokoju w którym spędzimy najbliższe kilka miesięcy . Wszystko od podstaw.

Najpierw malowanie - i tu jeden z moich ulubionych kolorów - malinowy ogród.


 i kochana rodzinka przy pracy .

Później meble dla nas , w końcu łóżko i szafa to podstawa :) chociaż może na początku snu będzie mało .......

Zawsze marzyłam o białych meblach ale własnoręcznie bielonych, niestety ani fizycznie ani finansowo nie miałam szans na własnoręczne twory więc pozostała mi IKEA.


później przyszła pora na okno.......i upinanie 10 mb woalu bez szycia , ot tak żeby za każdym razem można było inaczej zaaranżować .


teraz jeszcze tylko komoda z przewijakiem , fotel do karmienia i łóżeczka :)

Póki co jednak zajmę się detalami które kocham i które mam nadzieję osłodzą to wnętrze.



4 komentarze:

Bazylia pisze...

Przepiękny pokój powstał:) taki sielski, słodki, wymarzony!!!! pozdrawiam serdecznie! trzymam kciuki!!!:)

skandi design pisze...

Piękny pokoik z pewnością Waszym maleństwom będzie w nim dobrze:)
ucałowania dla brzuszka i jeszcze raz najszczersze gratulacje:)
ściskam serdecznie

Unknown pisze...

Piękne gniazdko uwiliście dla siebie i Waszej trójeczki.
Cieszę się,że ciąża przebiega prawidłowo :)

Buziaki dla brzuszkowej trójki i ich mamusi.

Monika pisze...

Mnie się pokoik również podoba. :) Róż plus piel, no i ten woal. :))))